An exploratory study on the teaching and learning at post-listening stage by International Standard Program students, ULIS-VNU = Nghiên cứu thực trạng dạy và học ở giai đoạn sau khi nghe cho sinh viên nhiệm vụ chiến lược Trường Đại Học Ngoại Ngữ- ĐHQGHN.

M.A. Thesis. English teaching methodology -- University of Languages and International Studies. Vietnam National University, Hanoi, 2013
The recent education reform, most obviously in ELT has brought a new identity to the teaching procedure of language skills, comprising three stages: Pre, While and Post stage. However, the importance of the post stage tends to be lowered as the optional pa (...)
Electronic Resources
 http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/41481

Nhận xét

Bài đăng phổ biến từ blog này

Nguyên tắc giải quyết vấn đề dân sự trong vụ án hình sự

Three ways to motivate the students at Banking Academy - Bacninh branch in English speaking activities = Ba cách tạo hứng thú cho sinh viên Học viện Ngân hàng - Phân viện Bắc Ninh trong các hoạt động nói tiếng Anh. M.A Thesis Linguistics: 60 14 10